Avisos

Call for Papers (convocatòria oberta) n. 7

09-04-2024

Número 7 (monogràfic): Una aproximació interdisciplinària als estudis sonors i l’auralitat
Editor del número: Fernando David Maldonado Parrales

Data límit per a l’enviament d’articles: 10 de juliol del 2024
Data de publicació: desembre del 2024

Per al setè número de la revista JoSSIT, coordinat per Fernando David Maldonado Parrales (Universitat Autònoma de Barcelona/SSIT), tindrem en compte articles sobre la relació dels éssers humans amb el so, els seus processos de significació i implicacions socioantropològiques, des dels diversos enfocaments que ens ofereix el camp dels estudis sobre el so.

Llegir més sobre Call for Papers (convocatòria oberta) n. 7

Número actual

No 6 (2023): Dispositivos móviles en el aula. Prácticas con smartphones y tabletas en educación
					Veure No 6 (2023): Dispositivos móviles en el aula. Prácticas con smartphones y tabletas en educación

L'ús dels dispositius mòbils impregna la nostra vida quotidiana. Des de l'aparició del telèfon mòbil fins als actuals smartphones i tauletes, la seva influència en el nostre dia a dia ha augmentat de manera exponencial. En l'àmbit educatiu, l'ús dels dispositius mòbils és extens i es pot observar en diferents àmbits i contextos. En l'àmbit audiovisual, no obstant això, encara no es valora com caldria la seva acceptació com a eina vàlida de creació o per a processos propis de l'àmbit audiovisual. En els estudis es valoren altres models de càmeres o programari professionals, per exemple, obviant les opcions que els actuals telèfons intel·ligents s'ofereixen en l'àmbit professional i, més important, educatiu. Partint de la idea que la indústria ja ha integrat aquests dispositius en els seus processos, els estudis recollits en aquest número qüestionen si s'està produint la integració d'aquestes eines en l'entorn educatiu, i quines estratègies, pràctiques i usos fan possible la seva integració en els currículums educatius.

Disponible a RACO (castellà i anglès)

Publicades: 09-04-2024
Veure tots els números